Kello oli vähän päälle 3 perjantai-lauantai välisenä yönä. Poliisi auton siniset valot välähtää sivupeilistä. Meinaan paskata housuun pelkästä säikähdyksestä.. Kyttä auto ajaa ohi, huhhu, ei tässä sitten mitää hätää.

  Olin ajelemassa himaan päin, pienessä sekavuus tilassa. Olin jollai randomilla iltaa istumassa , piti hakee vaan kaveri ,mutta jotenkin sinne sitten jäi. Mulla oli bongi messissä, vittu jos poliisit ois pysäyttäny ja löytäny sen, siitä olis varmasti hyvää seurannu. Puhumattakaan siittä että mulla oli vahvassa humalassa oleva kaveri kyydissä ja ite olin illan aikana pilven lisäks juonu, kerran kun tarjottiin niin mikäs siinä. Ja ainii, kulkupelin toinen lamppu oli paskana, joten jo pelkästään siittä oltas voitu sakottaa. Taitaa olla jotai onnee matkassa aina.

vihdoin kun pääsin kotii, rupesin lukee Jim morrisoni jumalat&uudet olennot runo kokoelmaa.

mieleen jäi:-"Uni on joka yöhön upotettu meren uumen. Heräät aamulla, valut vettä, huohotat, silmiäsi kirvelee."

 

Aamulla säpsähdin hereille.Olin nähny painajaisii, olin hiestä märkänä. Silmiä särki ja pää löi tyhjää.

Kello oli 10, lenkille.